Prihlásenie sa na konferenciu
Vyplnením a odoslaním prihlášky vzniká zmluvný vzťah medzi poskytovateľom konferencie (Centrum MEMORY n.o.) a objednávateľom aktivity (Účastník alebo organizácia, ktorá odošle prihlášku). Centrum MEMORY n.o. chráni osobné údaje účastníkov poskytnuté v prihláške podľa Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov publikovaný v Zbierke zákonov SR.
Ukončenie prihlasovania účastníkov je 16.9.2022.
Úhrada účastníckeho poplatku
Účastnícky poplatok sa uhrádza faktúrou, ktorá je účastníkovi/ organizácii odoslaná najneskôr 3 pracovné dni pred začiatkom konferencie. V prípade, že faktúra nie je do zahájenia konferencie uhradená, registrovaný účastník sa jej zúčastniť nemôže. V prípade akýchkoľvek otázok k fakturácii kontaktujte Ing. Zuzanu Habalovú, prostredníctvom email adresy: habalova@centrummemory.sk
Potvrdenie o registrácii
Po odoslaní prihlášky bude objednávateľovi zaslaná e-mailom informácia potvrdzujúca jeho prihlásenie na konferenciu.
Kredity
Kredity do odborných komôr a združení je potrebné riešiť individuálne v konkrétnej odbornej stavovskej organizácii.
Odhlásenie sa a storno poplatky
Odoslanie záväznej prihlášky je s povinnosťou platby. V prípade neočakávaných udalostí brániacich v účasti, je možné za seba nájsť náhradníka. Túto zmenu účastníka je však potrebné písomne oznámiť na email adresu info@alzheimerforum.sk.
V prípade prerušenia účasti na programe počas jeho priebehu, platba ani jej časť nebude účastníkovi vrátená.
Zrušenie konferencie organizátorom
Konfrencia môže byť výnimočne zrušená ( náhle vypadnutie signálu, elektrického pripojenia), v prípade, že sa tak stane, účastnícke poplatky budú vrátené v plnej výške späť účastníkom a organizáciám na základe odoslaných prihlášok, najneskôr do 1 mesiaca od dátumu zrušenia.
Centrum MEMORY n.o. si vyhradzuje právo v prípade nepredvídateľných okolností napr. náhla zmena zdravotného stavu prednášateľa alebo mimoriadne okolnosti bez ovplyvnenia ceny účastníckeho poplatku:
zmeniť prednášajúceho lektora,
ponúknuť náhradný termín účastníkom, v prípade jeho zrušenia
Cena účastníckeho poplatku zahŕňa
Poplatok za konferenciu zahŕňa účasť pre jednu osobu.
Vyhotovovanie audiovizuálneho záznamu organizátorom vzdelávania
Organizátor vyhotovuje, spracováva, uchováva a uverejňuje fotografie alebo video/audiozáznamy z priebehu konferencie pre účely propagácie, dokumentácie a archivácie činností organizácie, podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov publikovaný v Zbierke zákonov SR.
Účastník konferencie vyjadruje svoje rozhodnutie k tomuto účelu, prostredníctvom vyplnenia záväznej prihlášky.
Ochrana zdravia účastníka na konferencii
Účastník preberá plnú zodpovednosť za svoje zdravie počas trvania programu. Lektor, organizátor a nezisková organizácia nepreberá zodpovednosť za poškodenie zdravia účastníka počas ani po skončení programu.
Pravidlá k priebehu online konferencie
Za kvalitu online pripojenia zo strany účastníka, zodpovedá účastník sám. Jeho povinnosťou je zabezpečiť si dostatočné internetové pripojenie, kameru a mikrofón. Technika je potrebná na identifikáciu účastníka, rovnako aj pre realizáciu rôznorodých vzdelávacích foriem( práca v skupine, diskusia, praktické cvičenia a pod. ).
Konferenciu, bez písomného súhlasu organizátora, nie je možné nahrávať, alebo vytvárať akékoľvek kópie a je určená výhradne len pre platiaceho účastníka.
ONLINE prihlásenie
Aby vám online prihlásenie v deň konferencie fungovalo, je potrebné si overiť rýchlosť vášho internetového pripojenia.
Môžete tak urobiť napríklad cez https://www.speedtest.net/. Pokiaľ váš internet nebude spĺňať podmienky internetového pripojenie, technicky nie je v našich možnostiach to ovplyvniť.
Technické zázemie pre pripojenie sa je PC, slúchadlá s mikrofónom. Pred konferenciou obdržíte do emailu hypertextový odkaz na prihlásenie sa, ktorý vás bude navigovať. Ako prihlasovacie meno uveďte priezvisko a meno účastníka.
V prípade ďalších otázok, prosím, píšte na info@alzheimerforum.sk.